دریافت کوپن تخفیف

با تکمیل فرم زیر آخرین تخفیفات و جشنواره های فروشگاه به گز برای شما ارسال خواهند شد.

  • گز آردی کرمانی
  • گز لقمه کرمانی
  • سوهان عسلی لقمه کرمانی

خرید از بهترین برندهای گز اصفهان

 

بهترین برند گز اصفهان کدام است؟

این سوالی است که بسیاری از علاقمندان به گز از فروشندگان سوغات و گز اصفهان می پرسند. بهترین گز اصفهان در انواع مختلف آن مثل گز آردی، گز لقمه ای، گز سکه ای ، گز کادویی متغیر است. در اینجا به معرفی برترین تولیدکننده های گز اصفهان و راهنمای انتخاب و خرید بهترین گز اصفهان می پردازیم.

دریافت کوپن تخفیف

با تکمیل فرم زیر آخرین تخفیفات و جشنواره های فروشگاه به گز برای شما ارسال خواهند شد.

گز چیست ؟

 

گز از دسته شیرینی های سنتی و سوغات محبوب اصفهان است و تولید آن به زمان های بسیار دور (بیش از یک قرن) بر می گردد. به غیر از اصفهان سایر شهرهای دیگر ایران نیز تولید کننده ی این شیرینی سنتی و سالم هستند ولی تولید سنتی و اصیل گز مربوط به دیار نصف جهان است. فروشگاه “به گز ” اقدام به ارائه محصولات برندهای معروفی همچون گز کرمانی، مظفری، شیرین، سکه، شیرین منش، نیکو منش، دردشتی، آنتیک، قنادیان، ساحل، بوعلی، معراج، شاهکار، دالمن، آریا، بلداجی، نسرین، گوهریان، سلامتیان، چیداک، مرداویج نموده است.

 

خرید از فروشگاه برندهای گز اصفهان

برند گز کرمانی

برند گز نیکومنش اصفهان

برند گز مظفری اصفهان

برند گز شیرین اصفهان

برند گز سکه اصفهان

برند گز شیرین منش اصفهان

برند گز آنتیک اصفهان

برند گز دردشتی اصفهان

طرز تهیه گز برشی 

 بعد از تهیه گز مواد و پیش از بسته بندی کردن گز توسط دستگاه های ویژه به گونه ای برش داده می شود که مغزهای داخل گز نمایان باشد

طرز تهیه گز انگشت پیچ 

این گز نرم ترین نوع گز است که در داخل آن مغزی وجود ندارد و با قاشق قابل مصرف می باشد. این نوع گز بهترین گزینه برای کودکان و سالمندان و حتی افرادی که به مغزهای خوراکی حساسیت غذایی دارند می باشد

طرز تهیه گز آردی

گز آردی نیز یکی از انواع گز محبوب در ایران است. در این نوع از گز بعد از اینکه گز آماده شد آن را به شکل گلوله در آورده و بعد به کمک دستگاه پرس آن را به اشکال دایره و مربع برش می دهند.

طرز تهیه گز لقمه ای 

گز لقمه ای یک از انواع پرمصرف و محبوب گز است که بعد از تهیه گز با یک دستگاه مخصوص به قطعه های همسان و یک شکل برش می دهند

بهترین برند پولکی نبات و گز اصفهان

گز شکلاتی بهترین برند گز اصفهان

بهترین برند سوهان عسلی گز اصفهان

برند گز لقمه پسته اصفهان

بهترین گز و فروشگاه گز اصفهان کجاست ؟

برای بسیاری از گردشگران و خریداران گز این سوال مطرح است که بهترین برند گز اصفهان را از کجا بخرم؟  

گز فروشی های اصفهان به عرضه برندهای مختلف گز می پردازند که این تنوع بسیار از گز های اصیل و تقلبی باعث سردرگمی افراد و مسافران به دیار نصف جهان می شود. هر یک از این گز فروشی های اصفهان به نوعی معروف در بازار گز اصفهان هستند. گز معروف اصفهان را می توان با نام های تجاری متفاوتی معرفی نمود.

در سایت تخصصی و مرجع گز اصفهان گز های اصیل اصفهان گرد آوری شده تا به راحتی با اطلاعات و معرفی های دقیقی که در سایت به گز قرار دارد با مقایسه برترین برندهای گز اصفهان می توان بهترین گز اصفهان را با توجه به نیازتان به راحتی و  تنها با چند کلیک مقایسه نمایید.

خرید برند گز اصفهان از خانه

گارانتی 120 درصد اصالت گز اصفهان

یکی از بزرگترین مزایای خرید گز از وب سایت “به گز”  گارانتی 120 درصد اصالت کالا برای تمامی محصولات موجود در این فروشگاه آنلاین گز می باشد، بدین معنی که اگر عدم اصالت یکی از کالا ها ثابت شود 20 درصد بیشتر از وجه پرداختی به مشتریان  بازگردانده می شود.

تمام محصولات موجود در وب سایت تخصصی گز اصفهان از قانون خطای صفر پشتیبانی می‌کنند، این قانون بدین معناست که تفاوت محصول و اطلاعات کامل در مورد محصولات را که موقع معرفی به بازدیدکنندگان بیان می‌کنیم به صفر رسانده‌ایم. محصولات به گز دقیقاً همان کیفیتی رادارند که موقع معرفی و بررسی تخصصی اعلام می شود.

5 مزیت استفاده از سایت تخصصی و مرجع گز اصفهان

  1. دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی جهت پاسخگویی به سوالات کاربران و ارائه پیشنهاد جهت انتخاب بهترین برند گز یکی از مهم ترین امکانات وب سایت به گز می باشد که انتخاب بهترین گز را به آسانی فراهم می کند.
  2. داشتن پروانه کسب از اتحادیه گز و شیرینی اصفهان ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن ، وجود درگاه های پرداخت امن مستقیم بانکی ، گواهی نامه امنیتی SSL برای ایجاد بستری امن در هنگام خرید از وب سایت از مزایای وب سایت خرید آنلاین گز می باشد.
  3.  فروشگاه اینترنتی” به گز” قابلیت خرید گز بصورت تلفنی بدون ثبت خرید در وب سایت را دارا می باشد. هم چنین امکان ارائه درخواست سفارش از بخش گفتگوی آنلاین وب سایت و ثبت سفارش خرید گز توسط کارشناسان فروش از دیگر امکانات سایت به گز می باشد.
  4. مقالات آموزشی تخصصی و عمومی در رابطه با فرایند تولید انواع گز، اصول و شیوه نگهداری گز، روش های خرید، انواع طبقه بندی گز بر اساس درصد مغز و نحوه تولید و طرز تهیه گز، انواع تقلب و هر آنچه مربوط به گز می باشد
  5. ارسال رایگان گز برای خرید گز از تهران و سایر شهرهای ایران در بسیاری از برندهای منتخب گز و امتیازات خاص برای خریداران عمده گز اصفهان از برندهایی چون گز کرمانی، گز مظفری، گز دردشتی و گز آنتیک