لوگوی پشمک حاج عبدالله
اطلاعاتی درباره پشمک حاج عبدالله

اطلاعاتی درباره پشمک حاج عبدالله

لوگوی پشمک حاج عبدالله
اطلاعاتی درباره پشمک حاج عبدالله

تاریخچه

مرحوم حاج عبدالله روحی بنیان‌گذار شرکت پشمک  از سال 1330 تولید پشمک و بستنی سنتی را در شهر تبریز آغاز کرده و پس از سال‌ها تلاش و موفقیت‌های چشمگیر در عرصه تولید پشمک و بستنی در سال 1372 شرکت بستنی اطمینان آذرگل را تأسیس کرد.

شرکت بستنی اطمینان آذرگل که تولید کننده انواع بستنی با نام تجاری ( آدلین ) و نیز محصول پشمک با نام تجاری ( حاج عبداله ) می باشد ، کار خویش را از سال ۱۳۳۰ با تولید پشمک و بستنی بصورت سنتی آغاز نموده و در سال ۱۳۷۹ در محل فعلی شرکت واقع در شهرک صنعتی شهید سلیمی اقدام به تولید صنعتی و انبوه نموده است . صنعت پشمک به گونه ای که امروزه ما آن را می شناسیم ، مراحل تکامل خود را در شهر تبریز سپری نموده است. با وجود این سر آغاز آن را باید در شهر یزد جست ، چرا که پشمک از قاره اروپا و خاورمیانه به ایران راه یافته است . جالب است بدانیم فروش پشمک از حالت فله ای به بسته بندی مدرن و اتیکت زنی برای اولین بار توسط این شرکت جا افتاده است .

 پشمک کادو حاج عبدالله
انواع محصولات کادویی پشمک حاج عبدالله

راز نام‌گذاری پشمک حاج عبدالله

مدیریت این مجموعه از بدو تأسیس تا به امروز توسط برادران روحی با مدیرعاملی حاج صمد روحی بوده است و فرزندان حاج عبدالله به‌رسم تشکر و سپاسگزاری از تلاش‌های پدرشان برند محصول پشمک را به نام حاج عبدالله نام‌گذاری کردند.

استاندارد پشمک

این شرکت  استاندارد پشمک را برای اولین بار در ایران با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران تدوین نموده است.این برند با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا پشمک را با همان طعم ماندگار قدیمی تولید می‌کندکه انتخاب این شرکت به‌عنوان واحد نمونه کنترل کیفی از سال 93 تا 97 شاهدی بر این ادعاست.

بخوانید:  تهیه گز خانگی با دو روش ساده

گز رژیمی و بدون شکر کرمانی

مدیریت پشمک حاج عبدالله

در حال حاضر فرزندان مرحوم حاج عبدالله به مدیرعاملی حاج صمد روحی با اتحادی مثال‌زدنی و پشتکاری مضاعف در مدیریت و اداره این مجموعه همواره در تلاش هستند تا برندشان میزبان لحظات خوش و شیرین مردم ایران باشد.

بازارهای داخلی و صادرات

این شرکت علاوه بر حضور موفق در بازارهای داخلی توانسته در عرصه بین‌المللی نیز حضوری چشمگیر داشته و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان ازجمله:
کشورهای حوزه خلیج‌فارس، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، آلمان، کانادا، آذربایجان، افغانستان و عراق صادر نماید.
حاصل این تلاش شبانه‌روزی انتخاب این شرکت به‌عنوان صادرکننده نمونه برای شش سال متوالی از سال‌های 91 تا 97 است.

شعب شرکت پشمک در سراسر ایران

این شرکت در حال حاضر با داشتن 18 نمایندگی اصلی پخش در استان‌های:
تهران، تبریز، شیراز، مشهد، قم، ارومیه، زنجان، کرمان، کرج، بابل، همدان، رشت، اصفهان، زاهدان، کرمانشاه و بندرعباس
تقریباً سراسر ایران‌زمین را پوشش می‌دهد.

منبع : hajabdollah.com