خرید فله ای گز
خرید عمده گز اصفهان به صورت فله ای

خرید و فروش عمده کالا و گز چیست؟

خرید مستقیم کالا و گز به مقدار زیاد از تولید کننده گان بدون واسطه را خرید عمده می گویند. افرادی که به صورت عمده خرید می کنند محصول خریداری شده را در بازار هدف خود به فروش می رسانند. قیمت خرید خریداران عمده زیر سقف بازار است. آن ها با ایجاد تغییراتی در بسته بندی و … قیمت محصول را افزوده و روانه ی بازار می کنند.

مزایای خرید عمده

از مزایای خرید عمده می توان به قیمت کمتر از بازار و تعداد بیشتر محصول اشاره کرد. یعنی شما می توانید تعداد بیشتر از محصول را با قیمتی کم تر خریداری کرده و با قیمت مناسب تر از بازار به مشتری های خود به فروش برسانید. در نتیجه مشتری های بیشتری جذب کرده و فروش بیشتری خواهید داشت که سود بیشتری نیز عایدتان می شود.

خرید عمده می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. به عبارتی دیگر نگران تمام شدن محصول خود نیستید زیرا با خرید عمده می توانید تعداد زیادی محصول را به یک باره خرید کنید و مدام در حال رفت و آمد و ماندن در ترافیک برای خرید محصول نباشید. خرید عمده باعث صرفه جویی در سرمایه ی شما نیز می شود. به این صورت که با افزایش قیمت بنزین و گران شدن کرایه ها در ایران شما در هزینه نقل و انتقال نیز صرفه جویی کرده اید.

خرید عمده به صورت اینترنتی می تواند باعث شود که شما به راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و از ویژگی های آن ها مطلع شوید، به راحتی محصولات عمده خود را خریداری کرده و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در این روش شما به راحتی می توانید محصولات عمده ی چندین عمده فروش و تولیدی گز را باهم مقایسه کرده و بهترین و باکیفیت ترین محصول و همچنین ارزان ترین آن ها را انتخاب کنید.

از دیگر دلایل خرید عمده از می توان به کاهش احتمال خرابی جنس مورد نظر اشاره کرد. زمانی که شما از یک خورده فروش خرید می کنید احتمال خرابی اجناس به دلابل زیر افزایش میابد:

  • _ شرایط مختلف آب و هوایی
  • _ قرار گرفتن در نور مسستقیم خورشید
  • _ زمان زیاد ماندن محصول در انبار
  • _ حمل و نقل های فراوان

با خرید از عمده فروشان تامین کنندگان دیگر نگران این موارد نیستید و محصول مورد نظر را با خیال راحت از تولید کننده تحویل می گیرید.

فروشگاه گز مظفری

برای مغازه چطور گز عمده بخریم ؟

در سال‌های اخیر رقابتی که به خاطر سوددهی خوب فروش موادغذایی و مخصوصاً گز وجود دارد، باعث شده تا اگر می‌خواهید در این صنف، کسب و کار ماندگار و پردرآمدی داشته باشید مجبور باشید پایه هاي شغلی خود را محکم کنید و این کار هم منوط به راه‌اندازی فروشگاه سوغات و گز به صورت استاندارد است. چون فروش موادغذایی اولین شغل پر رونق در دنیا و ایران است.

خرید شیرینی جات، یکی از علاقمندی‌های اکثر مردم است. با توجه به این که تعداد فروشگاه‌های گز و شیرینی در نقاط مختلف یک شهر زیاد است، باید به دنبال بهترین مرکز فروش باشیم تا بهترین جنس نصیبمان شود. در این میان قیمت اجناس و کیفیت آنها، تاثیر خیلی مهمی در جذب مشتریان دارد. قدرت خرید مردم در نقاط مختلف شهرها با هم متفاوت است. شما باید در فروشگاه سوغات و گز فروشی خود اقلامی بفروشید که مردم آن منطقه توانایی خرید آنها را داشته باشند و از طرفی، انتظاری که از خرید آن گز دارند هم برآورده شود.

بخوانید:  طرز تهیه گز مخصوص زعفرانی

اگر اولین بار است که در حوزه فروش شیرینی و مخصوصاً گز اصفهان و بلداجی فعالیت می‌کنید، بهتر است ابتدا کار خود را با حجم کمی جنس شروع کنید و سپس اگر از ادامه کار خود مطمئن شدید، حجم کالا را افزایش دهید. این شروع باید با گزهایی باشد که برایتان کاملا به صرفه باشد. یکی از فاکتورهای به صرفه بودن خرید، مکانی است که از آن گز عمده را خریداری می‌کنید.

راهنماي خرید از برندهای معتبر گز اصفهان

در میان تولیدی‌هاي مختلف، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده  و نحوه ترکیب و به عمل آوری آن با هم فرق دارد؛ به همین خاطر باید قبل از هر چیز تحقیق کرده و بهترین تولیدی گز اصفهان و بلداجی را انتخاب کنید. بعضی از تولیدي‌ها براي ارزانتر شدن قیمت نهایی گز از مواد اولیه (انواع مغز پسته بادام و …) کم‌کیفیت استفاده می‌کنند که باید در این موارد هوشیار عمل کنید.

برای تحقیق در این باره، بهتر است با هم صنفی‌ها و دوستانی که سابقه چندین ساله در حوزه گز و شیرینی دارند مشورت کنید.

مشکلی که در این میان به وجود می‌آید، نبود تولیدی باکیفیت و مناسب در محدوده شهر و منطقه است که اکثر برندهای تولیدی گز متمرکز در شهر اصفهان و تعدادی نیز در سایر شهرها همچون بلداجی، همدان، قم و … هستند و ممکن است به دلیل دوری مسافت، قادر به سفارش نباشید.

 

در این صورت راه حل چیست؟

“بهگز” برای رفع مشکلاتی از این قبیل و برای از بین بردن محدودیتی به نام دوری مسافت، تولیدکنندگان معتبر و با اصالت گز اصفهان را گردهم آورده است تا شما در هر جای ایران که هستید، تصاویر , اطلاعات و قیمت عمده تولیدی‌های گز کشور را ببینید. محصولات موردنظرتان را به آنها سفارش دهید و در شهرتان تحویل بگیرید.

حالا چطور گز را بفروشیم؟

همانند تمامی حرفه‌ها و مشاغل دنیا، فروش گز نیز باید با استراتژي‌هایی همراه باشد که این شغل را براي شما پردرآمد، ماندگار و پر انگیزه کند. از آنجایی که بر روی بسته های گز قمت درج نشده است قیمت گز در شهرهاي مختلف و در مناطق مختلف یک شهر، نوسان دارد. حتما تا به حال دوستان شما هم پیشنهاد کرده‌اند که به فلان مرکز فروش سوغات، شیرینی و گز رفته و اجناس مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداري کنید. یکی از علت‌های این تفاوت قیمت، اعتقاد به استراتژی سود کمتر و فروش بیشتر است.

مهمترین فاکتور در فروش پایدار گز چیست ؟ 

یکی از مهمترین اصولی که در امر فروش کالا به ویژه فروش گز باید در نظر داشت، کیفیت کالاها است. این که مشتري تا چه اندازه به شما اعتماد کند و بعد از اولین تجربه خرید، براي خریدهای بعدی هم به سراغ شما بیاید، به کیفیت گزهای فروخته شده بستگی دارد. به عبارت دیگر فروش همیشگی شما وابسته به کیفیت اجناس است. به همین خاطر در جایگاه یک فروشنده، لازم است در انتخاب تولیدی که از آن گز مورد نیاز مغازه خود را می‌خرید، بسیار دقت کنید.

بخوانید:  انواع آرد شیرینی گز | انواع آرد و کاربرد آن‌ها

 

خرید و فروش عمده گز کرمانی اصفهان

مراحل افتتاح مغازه گز، شیرینی و سوغات فروشی

1 – کسب مجوز فروشگاه

برای این کار می توانید هم شخصاً اقدام به کسب جواز کنید و هم از شرکت هایی که کار ثبت و کسب مجوز انجام می دهند کمک بگیرید. این کار برای اقدامات مالیاتی و به طور کلی فعالیت مغازه تان ضروری است.

2 – طرح کسب و کارتان را تهیه کنید

قصد دارید در مغازه گز فروشی تان چه نوع و برندی از گز را بفروشید؟

به این فکر کنید که آیا قصد دارید گزهای ارزان، گران، کادویی، برندهای معروف با سود کم تر، برندهای متفرقه با حاشیه سود بالاتر و یا … را بفروشید یا ترکیبی از این ها… ممکن است اصلاً بخواهید مدل و برند خاصی از گز را بفروشید، مثلا فقط جعبه های کادویی، فروش گز فله ای و یا …

قصد فروش هرچیزی را داشته باشید در همان ابتدای کار باید بدانید و روی کاغذ بیاورید! چون این کار، مقدمه ای برای برآورد هزینه های فروشگاه، شناسایی رقبا و پیش بینی سود است.

3 – تامین مالی

باز کردن مغازه تک فروشی یا عمده فروشی گز، شیرینی و سوغات فروشی به خاطر دارا بودن هزینه های جانبی می توان گفت کسب و کار گران قیمتی است و نیاز به تامین مالی دارد. برای این کار احتمالا نیاز به سرمایه گذار و یا وام بانکی پیدا می کنید. به همین خاطر است که پس انداز کردن سود کار، بسیار اهمیت دارد. معمولاً افراد هزینه باز کردن مغازه را کمتر از مقدار واقعی برآورد می کنند که این کار به علت ندیدن بعضی هزینه هاست. شما برای باز کردن مغازه گز فروشی باید هزینه خرید عمده لباس ، هزینه حقوق کارکنان ، دکوراسیون مغازه ، نورپردازی، هزینه سرمایش و گرمایش، هزینه آب و برق و …. را در نظر بگیرید.

4 – پیدا کردن مکان مناسب مغازه

برای باز کردن مغازه گز و سوغات فروشی ، یکی از مهم ترین کارها پیدا کردن مغازه مناسب است.

نمایندگی فروش گز شیرین

منظور از مغازه مناسب دقیقا چیست؟

شهری که در آن فعالیت می کنید، محله ای که مغازه در آن قرار دارد، دسترسی های پیاده و خودرو و وسایل نقلیه عمومی، اگر در مرکز خرید هستید جای گیری شما در آن مرکز خرید، مغازه هایی که در همسایگی شما قرار دارند، همه و همه در مناسب بودن مغازه و فروشگاه شما نقش دارند.

یک مغازه گز فروشی که در انتهای یک راهروی باریک در طبقه سوم یک پاساژ کم رفت و آمد در منطقه خلوت شهر فعالیت می کند، هرچقدر هم که گزهای فوق العاده و محصولات مناسب با قیمت مناسب بفروشد، شانس دیده شدن کمی دارد.

5 – خرید عمده گز

فروش عمده ی گز در ایران به خاطر تمرکز معتبر ترین تولید کنندگان در اصفهان و فاصله اکثر شهرها به این صورت است که یا از نمایندگان فروش خرید کرده یا از سایت های فروش گز می توانید محصولات خود را به صورت عمده تهیه کنید. در سایت های فروش اینترنتی گز و صد البته “بهگز” به عنوان مرجع تخصصی گز اصفهان و بلداجی با تعداد زیادی تولیدکننده که نمونه کارهایشان هم در دسترس است، آشنا می شوید در این روش ها به طور کلی هرچه تعداد بیشتری گز خریداری کنید قیمت کمتری پرداخت می کنید. به عبارتی خرید گز با قیمت آن رابطه معکوس دارد.

بخوانید:  گز لقمه 18 درصد پسته گز کرمانی

 6 – تدوین سیاست های فروش

شما در طول کار خود ممکن است با مشکلات و مسائل فراوانی در زمینه های مختلف روبرو شوید. از همین ابتدای کار تصمیم بگیرید برای واریز حقوق کارکنان، پرداخت هزینه ها، برخورد با مشتریان، ساعات کاری، روزهای فعالیت، سرویس های مشتریان، نحوه برخورد با شکایات، بازگشت کالا و مسائلی از این دست چگونه برخورد کنید.

بدون عجله، زمانی نسبتاً طولانی را برای بررسی مغازه های دیگر شیرینی، گز و سوغات فروشی صرف کنید و بهترین ساعت کار ، سیاست های برخورد با کارکنان و اصول مشتری مداری را بیاموزید و بر اساس آن رفتار کنید.

7 – بازاریابی برای فروشگاه

روز افتتاحیه، زمانیکه برای اولین بار در مغازه را باز می کنید بهتر است دوستان، آشنایان، خانواده و کسانی را ببینید که آنها را دوست دارید و به شما اهمیت می دهند را ببینید. پس، از گفتن و دعوت کردن آنها هراسی نداشته باشید. در شبکه های اجتماعی و یا حضوری، آنها را دعوت کنید و بگویید که دوست دارید آنها را در این روز خاص ببینید.

برای دیده شدن فروشگاه خود، لازم است تا مدتها کار و تلاش کنید و هر روز به مشتریان دلایلی جدید برای بازدید از فروشگاهتان ارائه بدهید. مانند نمایشگاه سوغات، کالاهای جدید، تخفیف دوره ای و…..

خرید عمده گز از سایت های اینترنتی

با خرید از سایت های اینترنتی فروش گز، شما می توانید با تعداد بیشتری از انواع گز، انواع برند ها و مدل های مختلف برند ها آشنا شوید آن هارا باهم مقایسه کرده و از بین آن ها خرید خود را انجام دهید.

چگونه کسب و کار خرده فروشی یا عمده فروشی گز راه اندازی کنم؟

هرکسی که وارد یک فروشگاه بزرگ در وسط شهری شلوغ شود، حتما با خود فکر می کند که صنعت گز و شیرینی فروشی چقدر شلوغ است و به اصطلاح خودمانی “چقدر دست زیاد است..” اما حقیقت این است که در این بازار هرچقدر فروشنده زیاد باشد، باز هم جا برای افراد جدیدتر هست!

اما این کار اصلا به سادگی که فکر می شود نیست. برای اینکه در صنف قنادی جایی پیدا کنید باید موارد زیادی را مدنظر قرار دهید. مثلا لازم است از ذائقه و توان مالی منطقه و شهر خود باخبر باشید.

و از همه مهم تر برای فعالیت در صنف خرده و عمده فروشی گز باید واقعا به آن علاقه داشته باشید همانند سایر مشاغلی همچون رستوران داری، موبایل فروشی، گل فروشی و … ! فعالیت در زمینه خرده فروشی و عمده فروشی گز و شیرینی به خلاقیت، تلاش و کار زیاد احتیاج خواهید داشت.